Followers

Greeting Text

Hye semua . Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin ..Em , puasa penuh tak ? Lau ta penuh takbole raya tahu ?? Haha :) wahh~ semua orang happy bile raya kan ?? Balik kampung , jumpe sanak saudara yang dah lame tak jumpe ..meng 'usha' kazen2 yg nsem2 tuh kan ?? Lalala <3 hee ~ Kaorang-2 yang balik kampung jejauh tuh , aku doakan supaya selamat pergi dan balik yea ..Jangan lupa pesan kat ayah / mak / abang / akak  senang citer yg drive tu ..Drive safety ..Pandu Cermat Jiwa Selamat ~ Anda Mampu Mengubahnya :/' hee .. Kaorang-2 , jangan lupe kumpul duet raye bnyak-2 .*kidding ..

kat sini aku nak ambik kesempatan nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin .. minal aidil wal faizin dari hujung rambut sampai hujung kaki yea .. mintak halal atas semua yg korang penah bg kat aku ..( ape-2 jelah ) terimakasih banyak-2 .. Semoga hubungan / ukhwah kite bkekalan lah ye hendaknye .. yang mane tahu rumah aku kat mane tu , datang lah yea .. jangan nak segan2 .. ohh yer ; raye umah aku bawak duit raya tahu ( untuk aku ) hee~ ape-2 pun .. enjoy your Eid .. Selamat Hari Raya . Sayang Kaorang <3

p/s : Teringat kenangn beraya waktu kecik2 dulu ..Ohh Sweet ~ sumpah ridu giler waktu tuh ...
       Takpe-2 ..Tahun nie kita cipta kenangan baru ...Kenangan baru takkan dapat dicipta kalau asyik teringat 
       kenangan lama ..Betul Tak ???



No comments:

Post a Comment