Followers

THE FUTURE :)

Greeting Text


,whee~ cuti skolah dah bermula.! suka sgt-2 ..thats mean aku dah tinggalkan zaman form 4 aku dan bakal melangkah ke alam form 5 . suka ? mestilahh ..rasa macam diri nh dah besarr jew .hikhik :D .Eh , besar ke?
Form 5 ?! erghh .. SPM ?! am i ready enough ? My future begins here ..!

Hm , kaorang , pray fer me okay ? doakan aku dapat yg terbaikk untukk aku .and expecially fer my parents . ill try the best . insya-Allah ..

and after SPM , ill continue my study . Course ape ? takdapat ditentukann lagi..aku pun taktahu aku minat apa ..:( tapi yang pasti mestilahhh ada kaitan dengan sains kan .. kalau bolehh aku nak continue study sampai dapat PHD ..nak jugakk ada Dr at depan nama aku kann . hee ~ tingginye angan-2 ..(amin)

ape-2 pun ..kite hanya mampu merancang ..selebihnya .Allah yang menentukann .





No comments:

Post a Comment