Followers

Tahun Baru ~ Azam Pun Baru :D

Greeting Text
Hi Peeps (!) Hello Readers (!)

Ahha , kaorang .. See the title ?! Seriously semangat gila kan aku nak new year neh ? mwahaha . Semangat kott . Yelahh , dah masok form 5 tuh . *macam besar sangat jehh . Hm , tahun terakhir bersekolah . Surely, aku akan rindu gilakk zaman sekolah nanti . Hikhik . Habis Form5 then melangkahh pulak menjadi mahasiswi .*Part neh paling aku taksabar sebenarnye :D .Ouhkay , dah jauh menyimpang dari tajuk asal kan . Sorry yaa :( 

Okay peeps , back to the title . " Tahun Baru ~ Azam Pun Baru " . okay , azam baru aku ?! 

1 . Kalau aku cakap aku dah taknak memain , nampak sangat menipunye kann ? So , tahun depann main-2 jugakk , study-2 jugak . Baru lah seimbang kann :D

2 . Maintan kan result aku dari awal tahun until SPM  >< *dah taknak gagal dahh especially ADD MATH . Insya-ALLAH . Pray fer me okehh ?

3 . Dah taknak boros-2 kutt .* azam aku setiap tahun yang tak pernah tercapai . Hikhik :D

Okay , thats all . Taknak letak bebanyak . Takut takbole buatt . By the way , doakan aku ehh ?! Terima kasihh :D #

p/s : SPM victims 2012 .

No comments:

Post a Comment